آسانسور خودرو | بالابر خودرو | آسانسور هیدرولیکی خودروبر | آسانسور خودروبر
به دنبال شهرنشینی و افزایش جمعیت در کلان شهر ها، تراکم ساختمان و در نتیجه اتومبیل ها مسئله تأمین جای پارک و پارکینگ برای خودروها را به معظل روز جامعه شهری بدل کرده است. سازندگان ملک با توجه به این معظل و جهت رفع این مشکل به افزایش طبقات ساختمان در فضای زیرین جهت اختصاص هر چه بیشتر فضا به پارکینگ روی آورده اند.
اگرچه این اقدام تا حد زیادی تأثیرگذار بوده اما با توجه به جمعیت میلیونی اتومبیل سواران تهران و کلان شهرها کافی نیست. از آنجاییکه که متراژ متداول آپارتمان در این کلان شهرها چیزی نزدیک به 500 متر است و با وجود اختصاص قسمتی از بنای پارکینگ به مسیر گردش خودرو، رمپ و فضای گردش و دسترسی به پارکینگ طبقات زیرین راندمان بهرهبرداری طبقات پارکینگ به مقدار چشم گیری کاهش یافته و احداث طبقات اضافی پارکینگ را توجیهناپذیر می کند در نتیجه مشکل پارکینگ همچنان به قوت خود باقیست.
پس از بررسی و تحقیق های انجام شده امروزه استفاده از آسانسور خودرو به عنوان بهترین و به صرفه ترین راه حل با استقبال عمومی مواجه است. آسانسور خودروبر که از بزرگترین نوع آسانسورها هم هست جهت حمل خودرو به طبقات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
به بیان کلی تر آسانسور خودرو به دستگاهی برای حرکت عمودی وسایل نقلیه بین طبقات مورد استفاده قرار می گیرد. بالابر هیدرولیکی خودرو جایگزین رمپ در ساختمان ها بوده که از مزایای ویژه آن می توان به خوبی بهره برد.
همان طور که مطرح شد آسانسور خودرو با طراحی حرفه ای و قوی و در عین حال ساده برای جابجایی وسایل نقلیه از طبقات پایین به بالا و بالعکس مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور خودروبر علاوه بر جابجایی و حرکت خودرو بین طبقات، به خوبی می تواند ضربه ها را تحمل و کنترل کند بنابراین ورود و خروج وسایل نقلیه را به مقدار چشم گیری تسهیل می نماید. بالابر خودرو را میتوان جاگزین رمپ ها در ساختمان ها کرد و از مزایا ی آنها بهره جست.
بالابر خودرو با مکانیزم جک مستقیم مرکزی
بالابر خودرو با مکانیزم جک دوبل بغل
بالابر خودرو با مکانیزم قیچی
نصب بالابر خودرو و آسانسور خودروبر صنعتی
بالابر خودرو و آسانسور خودروبر صنعتی به صورت مجموعه کامل عرضه میگردد و کلیه قطعات، با کیفیت از شرکتها و برندهای معتبر جهانی تهیه میگردد. این بالابر قابلیت جابجایی سه الی 10 تن بار را به صورت کارکرد مدام دارا میباشد. کلیه قطعات مطابق با استاندارد EN 81–41 طراحی و اجرا می گردد. این بالابر، همراه با سیستم دقیق تنظیم ارتفاع، با اطمینان در تراز طبقه قرار گرفته و قفل میگردد.
طراحی بالابر خودرو و ماشین بر و آسانسورهای صنعتی بر پایه لیفتراک صنعتی بوده و بار به یاتاقانهای قوی و رولرها منتقل میشود. بار اعمالی به رولرها توسط سازه H صنعتی که در کارخانه پولیش کاری می گردد, تحمل می شود. نیروی محرکه این مکانیزم، توسط جک های هیدرولیکی اعمال میگردد.
کم بودن صدا، ساخت تجهیزات مطابق با استاندارد و جابجایی آرام در مسیر بالابری که آرامش را برای سرنشینان خودرو به ارمغان میآورد، از جمله مزایای عمومی خودروبرهای صنعتی میباشد. نصب تجهیزات بسیار سریع بوده و به جز آمادگی سازه و مهیاسازی متداول برای نصب تجهیزات در محل نصب، فعالیت دیگری در محل پروژه انجام نمیگیرد.
فضای مورد نیاز برای آسانسور خودرو:
با توجه به تنوع آسانسور هیدرولیک ابعاد چاه و کابین آسانسور خودرو را برای تخمین فضای مورد نیاز برای نصب و راه اندازی آسانسور خوردروبر که یکی از متداول ترین انواع آسانسورهای هیدرولیک است را به اختصار شرح می دهیم.
بطور معمول آسانسور خودرو دارای ظرفیت معادل 5/2 تا 7 تن است که با حداکثر 5/8 متر طول برای جک تک مرحله ای (1 Stage)، 12 متر طول برای جک تک مرحله ای دو تکه از نوع جک از زیر می باشد. اگرچه در صورت استفاده از سیستم 2-1 امکان اجرای اینگونه آسانسورها تا حدود 30 متر امکان پذیر است.
– معمولاً در آسانسور خودرو عرض کابین 220 تا 280 سانتیمتر و عمق آن حدود 450 تا 600 سانتیمتر است.
فضای موردنیاز برای چاه آسانسور خودرو (متناسب با نوع در آسانسور)
فضای موردنیاز برای چاه آسانسور خودرو (متناسب با نوع در آسانسور) به شرح زیر است:
100 تا 50 + عرض کابین = عرض چاه cm
50 تا 30 + عمق کابین = عمق چاه cm
– در حالت جک از زیر:
در کف چاه برای قراردادن جک حفره ای به قطر cm 50 در مرکز ثقل کابین تعبیه میشود که عمق آن برای جک یک مرحله ای (1 Stage) به صورت cm 50 + طول مسیر حرکت و برای جک دو مرحله ای (2 Stage) به صورت cm 50 + طول مسیر حرکت / 2 محاسبه میشود.
– در حالت جک بغل غیر مستقیم نیازی به حفر چاه نیست.
– در آسانسور هیدرولیک عموماً محل قرارگیری موتورخانه را در کنار چاه آسانسور تعبیه می کنند و به دلیل نوع سیستم فاصله آن با چاه میتواند تا 12 متر باشد که خود از جمله مزایای این سیستم است، حداقل ارتفاع موتورخانه نیز 2 متر و ابعادی حدود 2/5 × 2/5 متر است.
– در آسانسورهای هیدرولیک عموماً انواع در شامل: 1- مدل گیوتینی که در از وسط باز می شود و نصف آن به سمت بالا و نصف دیگر به سمت پایین میرود. 2- کشویی که به صورت افقی در ریل حرکت کرده و به سمت بغل کابین می رود.
برچسب ها:
قیمت آسانسور خودرو، آسانسور ماشین بر هیدرولیک، اسانسور خودرو، آسانسور خودرو، ضوابط آسانسور ماشین، آسانسور هیدرولیک خودرو بر، قیمت بالابر هیدرولیکی ماشین، در آسانسور از چه ماشین هایی استفاده شده است؟، آسانسور خودرو، آسانسور مترو، قیمت و مراحل اجرای آسانسورهای ماشین بر، بالابر ماشین پارکینگ، Carlift، آسانسور هیدرولیک خودروبر، آسانسور ماشین بر هیدرولیک، قیمت آسانسور حمل خودرو، قیمت آسانسور ماشین پارکینگ، ضوابط آسانسور ماشین، اسانسور خودرو
آسانسور خودرو | بالابر خودرو | آسانسور هیدرولیکی خودروبر | آسانسور خودروبر
به دنبال شهرنشینی و افزایش جمعیت در کلان شهر ها، تراکم ساختمان و در نتیجه اتومبیل ها مسئله تأمین جای پارک و پارکینگ برای خودروها را به معظل روز جامعه شهری بدل کرده است. سازندگان ملک با توجه به این معظل و جهت رفع این مشکل به افزایش طبقات ساختمان در فضای زیرین جهت اختصاص هر چه بیشتر فضا به پارکینگ روی آورده اند.
اگرچه این اقدام تا حد زیادی تأثیرگذار بوده اما با توجه به جمعیت میلیونی اتومبیل سواران تهران و کلان شهرها کافی نیست. از آنجاییکه که متراژ متداول آپارتمان در این کلان شهرها چیزی نزدیک به 500 متر است و با وجود اختصاص قسمتی از بنای پارکینگ به مسیر گردش خودرو، رمپ و فضای گردش و دسترسی به پارکینگ طبقات زیرین راندمان بهرهبرداری طبقات پارکینگ به مقدار چشم گیری کاهش یافته و احداث طبقات اضافی پارکینگ را توجیهناپذیر می کند در نتیجه مشکل پارکینگ همچنان به قوت خود باقیست.
پس از بررسی و تحقیق های انجام شده امروزه استفاده از آسانسور خودرو به عنوان بهترین و به صرفه ترین راه حل با استقبال عمومی مواجه است. آسانسور خودروبر که از بزرگترین نوع آسانسورها هم هست جهت حمل خودرو به طبقات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
به بیان کلی تر آسانسور خودرو به دستگاهی برای حرکت عمودی وسایل نقلیه بین طبقات مورد استفاده قرار می گیرد. بالابر هیدرولیکی خودرو جایگزین رمپ در ساختمان ها بوده که از مزایای ویژه آن می توان به خوبی بهره برد.
همان طور که مطرح شد آسانسور خودرو با طراحی حرفه ای و قوی و در عین حال ساده برای جابجایی وسایل نقلیه از طبقات پایین به بالا و بالعکس مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور خودروبر علاوه بر جابجایی و حرکت خودرو بین طبقات، به خوبی می تواند ضربه ها را تحمل و کنترل کند بنابراین ورود و خروج وسایل نقلیه را به مقدار چشم گیری تسهیل می نماید. بالابر خودرو را میتوان جاگزین رمپ ها در ساختمان ها کرد و از مزایا ی آنها بهره جست.
بالابر خودرو با مکانیزم جک مستقیم مرکزی
بالابر خودرو با مکانیزم جک دوبل بغل
بالابر خودرو با مکانیزم قیچی
نصب بالابر خودرو و آسانسور خودروبر صنعتی
بالابر خودرو و آسانسور خودروبر صنعتی به صورت مجموعه کامل عرضه میگردد و کلیه قطعات، با کیفیت از شرکتها و برندهای معتبر جهانی تهیه میگردد. این بالابر قابلیت جابجایی سه الی 10 تن بار را به صورت کارکرد مدام دارا میباشد. کلیه قطعات مطابق با استاندارد EN 81–41 طراحی و اجرا می گردد. این بالابر، همراه با سیستم دقیق تنظیم ارتفاع، با اطمینان در تراز طبقه قرار گرفته و قفل میگردد.
طراحی بالابر خودرو و ماشین بر و آسانسورهای صنعتی بر پایه لیفتراک صنعتی بوده و بار به یاتاقانهای قوی و رولرها منتقل میشود. بار اعمالی به رولرها توسط سازه H صنعتی که در کارخانه پولیش کاری می گردد, تحمل می شود. نیروی محرکه این مکانیزم، توسط جک های هیدرولیکی اعمال میگردد.
کم بودن صدا، ساخت تجهیزات مطابق با استاندارد و جابجایی آرام در مسیر بالابری که آرامش را برای سرنشینان خودرو به ارمغان میآورد، از جمله مزایای عمومی خودروبرهای صنعتی میباشد. نصب تجهیزات بسیار سریع بوده و به جز آمادگی سازه و مهیاسازی متداول برای نصب تجهیزات در محل نصب، فعالیت دیگری در محل پروژه انجام نمیگیرد.
فضای مورد نیاز برای آسانسور خودرو:
با توجه به تنوع آسانسور هیدرولیک ابعاد چاه و کابین آسانسور خودرو را برای تخمین فضای مورد نیاز برای نصب و راه اندازی آسانسور خوردروبر که یکی از متداول ترین انواع آسانسورهای هیدرولیک است را به اختصار شرح می دهیم.
بطور معمول آسانسور خودرو دارای ظرفیت معادل 5/2 تا 7 تن است که با حداکثر 5/8 متر طول برای جک تک مرحله ای (1 Stage)، 12 متر طول برای جک تک مرحله ای دو تکه از نوع جک از زیر می باشد. اگرچه در صورت استفاده از سیستم 2-1 امکان اجرای اینگونه آسانسورها تا حدود 30 متر امکان پذیر است.
– معمولاً در آسانسور خودرو عرض کابین 220 تا 280 سانتیمتر و عمق آن حدود 450 تا 600 سانتیمتر است.
فضای موردنیاز برای چاه آسانسور خودرو (متناسب با نوع در آسانسور)
فضای موردنیاز برای چاه آسانسور خودرو (متناسب با نوع در آسانسور) به شرح زیر است:
100 تا 50 + عرض کابین = عرض چاه cm
50 تا 30 + عمق کابین = عمق چاه cm
– در حالت جک از زیر:
در کف چاه برای قراردادن جک حفره ای به قطر cm 50 در مرکز ثقل کابین تعبیه میشود که عمق آن برای جک یک مرحله ای (1 Stage) به صورت cm 50 + طول مسیر حرکت و برای جک دو مرحله ای (2 Stage) به صورت cm 50 + طول مسیر حرکت / 2 محاسبه میشود.
– در حالت جک بغل غیر مستقیم نیازی به حفر چاه نیست.
– در آسانسور هیدرولیک عموماً محل قرارگیری موتورخانه را در کنار چاه آسانسور تعبیه می کنند و به دلیل نوع سیستم فاصله آن با چاه میتواند تا 12 متر باشد که خود از جمله مزایای این سیستم است، حداقل ارتفاع موتورخانه نیز 2 متر و ابعادی حدود 2/5 × 2/5 متر است.
– در آسانسورهای هیدرولیک عموماً انواع در شامل: 1- مدل گیوتینی که در از وسط باز می شود و نصف آن به سمت بالا و نصف دیگر به سمت پایین میرود. 2- کشویی که به صورت افقی در ریل حرکت کرده و به سمت بغل کابین می رود.
برچسب ها:
قیمت آسانسور خودرو، آسانسور ماشین بر هیدرولیک، اسانسور خودرو، آسانسور خودرو، ضوابط آسانسور ماشین، آسانسور هیدرولیک خودرو بر، قیمت بالابر هیدرولیکی ماشین، در آسانسور از چه ماشین هایی استفاده شده است؟، آسانسور خودرو، آسانسور مترو، قیمت و مراحل اجرای آسانسورهای ماشین بر، بالابر ماشین پارکینگ، Carlift، آسانسور هیدرولیک خودروبر، آسانسور ماشین بر هیدرولیک، قیمت آسانسور حمل خودرو، قیمت آسانسور ماشین پارکینگ، ضوابط آسانسور ماشین، اسانسور خودرو