آسانسور خانگی

آسانسور خانگی

 

با توجه به نوع کاربرد، آسانسورها انواع مختلفی دارند که برای جابه جایی اشخاص و وسایل در بین طبقات ساختمان و مراکز تجاری و عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. راه اندازی و خرید آسانسور نیاز به آگاهی و بررسی دارد. تحقیق و بررسی ما را در خرید آسانسور خانگی ارزان و کاربردی کمک می کند. در این صورت می توانیم در بهترین شرایط آسانسور زیبا، امن و در عین حال به صرفه و مناسب انتخاب کرده و جلوه ای لوکس و خاص به ملک خود ببخشیم. در صنعت آسانسور، طراحی و ساخت آسانسور خانگی هیدرولیکی برای رفع این نیاز طراحی و تولید شده است.

اگرچه عموماً ساختمان های قدیمی فاقد آسانسور هستند اما امروزه ساختمان ههای بالای 4 طبقه ملزم به نصب آسانسور هستند. در این مقاله برآنیم تمام اطلاعات لازم درباره آسانسور خانگی، انواع آسانسورهای خانگی از جمله مینی آسانسور خانگی و روش های انتخاب بهترین آسانسور خانگی و مواردی از این قبیل را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

آسانسور خانگی چیست؟

آسانسور خانگی وسیله برای سهل کردن جابجایی و انتقال بین طبقات مختلف در داخل ساختمان های اداری و مسکونی است. با توجه به اینکه قبلاً نصب آسانسور در ساختمان های زیر 5 طبقه الزامی نبوده عمدتاً ساختمان های قدیمی فاقد آسانسور هستند. اما امروزه نیاز به آسانسور خانگی یا همان آسانسور خانگی هوم لیفت به شدت حس می شود که دلیل آن بالا رفتن میانگین سن جامعه در کشور و در نتیجه پایین بودن سطح سلامتی و توان حرکتی افراد است. این حس نیاز تا حدی است که امروزه شاهد این هستیم که در خواست نصب آسانسور خانگی (هوم لیفت) نسبت به ساختمان های نوساز و همچنین میزان تقاضای خرید آسانسور خانگی در سال های گذشته به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. 

در ساختمان هایی که فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور هیدرولیک تعبیه و تعیین نشده برای نصب آسانسور خانگی هوم لیفت نیاز به تخریب و تغییر در سازه ساختمان است که این امر سخت و پیچیده و هزینه بر خواهد بود اما با استفاده از نظرات و مشاوره کارشناسان فعال و هوشمند گروه فنی و مهندسی هیدروفراز این مشکل مرتفع خواهد شد بدین طریق که با ایجاد بخش مهندسی و محاسبه استقامت سازه بهترین فضا را برای نصب آسانسور تعیین می کنند و موانع موجود برای نصب آسانسور خانگی را از میان برمی دارند. 

مشکلی که ممکن است در نصب آسانسور هیدرولیک خانگی به وجود بیاید عدم وجود برق 3 فاز و امکانات لازم برای دریافت برق 3 فاز است نکته دیگر که اهمیت کمی هم ندارد گران بودن کنتر برق 3 فاز است. هیدروفراز با طراحی خلاقانه و هدفمند طراحی های خود را به گونه اجرا می کند که عدم وجود برق 3 فاز مانعی برای نصب و راه اندازی آسانسور خانگی هوم لیفت نباشد.

عدم نیاز به بازرسی استاندارد آسانسورهای خانگی هیدرولیکی زمینه برای سواستفاده سودجویان فراهم است که با استفاده از متریال غیراستاندارد و نامرغوب و ناآگاهی از اجرای تخصصی سیستم های هیدرولیکی از موارد ایمنی آسانسور فاکتور بگیرند در نتیجه بعد از نصب و راه اندازی آسانسور به مرور دچار مشکلات عدیده ای می شوند که بسیار خطرناک بوده و ممکن است علاوه بر خسران مالی، مرگ آفرین باشد. 

هیدروفراز به عنوان یکی از ارحج ترین مبتکران و طراحان در صنعت تولید و نصب آسانسورهای هیدرولیک خانگی با اشراف کامل به مسایل فنی بسیار موفق عمل کرده و سرمایه ای چون رضایت مندی مشتریان را در کارنامه درخشان خود دارد. بسته به نوع معماری ساختمان می توان آساسنسور خانگی را در قسمت های مختلف ساختمان نصب و اجرا کرد. مکان هایی چون راه پله، نمای بیرونی ساختمان و یا هر فضای کوچک و بزرگی می تواند برای نصب آسانسور خانگی مناسب و ایده آل باشد.

ابعاد آسانسور خانگی و کوچک و بزرک بودن آن تاثیری بر کیفیت و کارآمدی آن ندارد و این نوع و کیفیت قطعات و لوازم مصرفی و تعهد و تخصص مجریان و نصب کننده آسانسور خانگی است که تعیین کننده است. مجری آسانسور موظف است توضیحات لازم و مناسب در مورد انواع قطعات و لوازم مصرفی آسانسور را به کارفرما یا خریدار بدهد و حتی در صورت لزوم نمونه واقعی قطعات را به مشتری نمایش دهد تا مشتری با خیال آسوده و مطمعن خرید آسانسور خانگی با کیفیت بالا و قیمت منطقی را انجام دهد. در نتیجه مشتری بهترین آسانسور خانگی را که برای سلیقه و نوع کاربردش ایده آل است را انتخاب می کند. 

مزیت های آسانسور خانگی

1-  استفاده از حداقل فضا
2-  ظاهری چشم نواز، لوکس و شیک و در عین حال با ایمنی بالا
3- کمترین لرزش و صدا 
4- عدم نیاز به موتورخانه در بالای چاهک آسانسور  
5- استفاده از برق تکفاز 
6- استهلاک پایین و درنتیجه عمر طولانی تر 
7- سرعت بالا نسبت به سایر انواع آسانسور
8- عدم نیاز به دیوار کشی اطزاف آسانسور
9- استفاده از سیستم هیدرولیک که نسبت به سیستم کششی امنیت بیشتری دارد.
10- سیستم پشتیبانی جهت فرود و خارج کردن افراد در زمان قطعی برق
11- مصرف بهینه برق و در نتیجه صرفه جویی در مصرف برق
12- ظرفیت مناسب کابین که تا 500 کیلوگرم را پوشش می دهد.

مشخصات آسانسور خانگی| ویژگی های آسانسور خانگی 

آسانسور خانگی در مکان هایی که فضای مشخصی برای نصب آسانسور تعبیه نشده گزینه مناسبی است.  آسانسور خانگی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود از جمله آسانسور خانگی تک نفره، آسانسور خانگی دونفره، مینی آسانسور خانگی، آسانسور خانگی کوچک، آسانسور خانگی هیدرولیکی، آسانسور خانگی هوم لیفت و ... .
 هوم لیفت خانگی در مدل هایی چون با  کابین و نیم کابین وجود دارد  که جنس این کابین ها بنا به سلیقه و کاربرد در انواع مختلفی چون شیشه ای، استیل و ... موجود است. انواع آسانسور خانگی هوم لیفت مجهز به سیستم برق اضطراری در زمان قطع برق و همچنین سیستم ترمز ضد سقوط یا پاراشوت هستند.
از بارزترین مشخصات و ویژگی های آسانسور های خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- مجهز به سیستم فرمان سفارشی
 2- مجهز به ریموت دار و شاسی
درب ها 3- مجهز به روشنایی و قفل برقی
 4- حداقل ظرفیت آسانسور خانگی از یک نفر تا حداکثر 3 نفر است.

نصب آسانسور خانگی

با توجه به فضای کمی که آسانسورهای خانگی اشغال می کنند در نتیجه برای نصب آسانسور خانگی نیا به تخریب فضای زیادی نداریم. که این فضا حداقل برابر با 66 سانتی متر است. از جک های بالارونده هیدرولیکی در سیستم جابجایی این مدل آسانسورها استفاده می شود که درون فضای آسانسور تعبیه می شود. همان طور که گفتیم نیازی به چاهک و موتورخانه نیست و تا وزن 300 کیلوگرم را می تواند جابجا کند. در مکان هایی چون داخل راه پله ها، راه روها، منازل مسکونی دوبلکس که فضای کمی وجود دارد امکان نصب آسانسور خانگی وجود دارد که البته بهترین و جذاب ترین گزینه هم هست.  

قیمت آسانسور خانگی 

عواملی چون جنس کابین، هیدرولیکی یا کشش بودن، نوع آسانسور، ابعاد، ظرفت قابل تحمل کابین، نوع و قدرت موتور، محل نصب آسانسور و … تاثیر مستقیمی بر هزینه و قیمت آسانسور خانگی دارند. جهت اطلاع از قیمت آسانسور خانگی چهار نفره، قیمت آسانسور خانگی 5 طبقه، قیمت آسانسور خانگی 4 طبقه و همچنین قیمت آسانسور خانگی کوچک می توانید با شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما موظف اند شما را از لیست قیمت آسانسور هیدرولیکی خانگی مطلع کنند و بهترین آسانسور خانگی را با توجه به شرایط و سلیقه تان به شما عزیزان پیشنهاد کنند.
در صورتی که دنبال خرید آسانسور هیدرولیک خانگی یا مینی آسانسور خانگی هستید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با هیدروفراز تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. کارشناسان مجرب و متعهد ما اطلاعات لازم در خصوص انواع آسانسور بخصوص آسانسورهای خانگی در اختیارتان قرار می دهند. بعلاوه کلیه خدمات نصب و راه اندازی انواع بالابر و آسانسور نظیر: بالابر مغازه، بالابر فروشگاهی، بالابر صنعتی، بالابر خانگی و …  را با قیمت مناسب و منطقی خدمتتان ارائه می کند. 
برچسب ها:

آسانسور خانگی ارزان، بهترین آسانسور خانگی، مینی آسانسور خانگی، قیمت آسانسور خانگی 5 طبقه، آسانسور تک نفره خانگی، آسانسور خانه دوبلکس، قیمت آسانسور خانگی 4 طبقه، آسانسور خانگی چیست، آسانسور خانگی تک نفره، آسانسور هیدرولیک خانگی، قیمت آسانسور خانگی شیشه ای، آسانسور خانگی هوم لیفت، کدام آسانسور بهتر است؟ ، بهترین کابین آسانسور، بهترین برند آسانسور در ایران، بهترین آسانسور ایران، نصب آسانسور بیرون ساختمان، لیست قیمت آسانسور هیدرولیکی، قیمت بهترین آسانسور، بهترین شرکت آسانسور تهران، بهترین برند موتور آسانسور ایرانی، شرکت های سازنده آسانسور در تهران، بهترین آسانسور ایران، بهترین برند آسانسور ایران، آسانسور خانگی، اسانسور خانگی، قیمت آسانسور خانگی کوچک، فروش آسانسور خانگی هیدرولیک، قیمت آسانسور خانگی چهار نفره، آسانسور خانگی، قیمت آسانسور خانگی، خرید آسانسور خانگی، قیمت آسانسور خانگی دو نفره، آسانسور خانگی کوچک، قیمت هوم لیفت خانگی، آسانسور خانگی ارزان، مینی آسانسور خانگی، بهترین آسانسور خانگی، قیمت آسانسور خانگی 5 طبقه، آسانسور خانگی تک نفره، آسانسور خانگی چیست، آسانسور هیدرولیک خانگی، آسانسور خانگی تک نفره 

هیدرو فراز پارس مجری آسانسور و بالابرهای هیدرولیک

 

 

مطالب مرتبط
    تنظیمات

    یادداشت کاربران
    • user101 [morteza55mo(at)gmail.com]
      0 Like disLike 0
      سلام برای یه ساختمان 3 طبقه با برق تکفاز آسانسور خانگی مناسبه؟
    • user102 []
      0 Like disLike 0
      سلام هزینه نصب یک آسانسور 2 نفره برای منزل دوبلکس چقدر هست؟
    • user103 []
      0 Like disLike 0
      سلام وقت بخیر یک آسانسور شیشه ای در نمای ساختمان 4 طبقه چقدر هزینش میشه
    • user109 []
      0 Like disLike 0
      درود میشه این آسانسور رو در چشمی ساختمان کار کرد؟ چقدر فضا نیازه؟
    • user116 []
      0 Like disLike 0
      این مدل از آسانسورها رو میشه داخل منزل دوبلکس کار کرد؟
    • user124 []
      0 Like disLike 0
      سلام مهندس میشه شیشه ای باشه اینکار؟قیمت کابین شیشه ارزون تر هست یا استیل؟
    • user131 []
      0 Like disLike 0
      تا چند نفره قابل اجراست ؟
    • user138 []
      0 Like disLike 0
      یه کار خیلی مناسب قیمت میخوام حداقل هزینه برای این نوع آسانسور چقدر میشه؟
    • user146 []
      0 Like disLike 0
      آسانسور هیدرولیک محدودیت نفرات و سرعت داره؟
    • user161 []
      0 Like disLike 0
      سلام این آسانسورها که داخل منزل نصب میشن استاندارد میخواد ؟
    • user167 []
      0 Like disLike 0
      سلام خسته نباشین ما یک ساختمان قدیمی داریم در چشمی یک فضا 80*100داریم میتونیم این نوع آسانسور رو نصب کنیم؟
    • user176 []
      0 Like disLike 0
      سلام یه ویلا در تهراندشت داریم دوبلکس یه آسانسور خانگی معمولی با قیمت مناسب میخوایم ولی ظاهرشم شیک باشه حدود قیمت میدید
    درج یک یادداشت :
    3 + 1 = ?