آسانسور پاناروما

آسانسور پانوراما علاوه بر این که خود سازه آسانسور زیبا و چشم نواز است بلکه به معماری ساختمان هم جذابیت و جلوه خاصی می بخشد.

نمای شیشه ای آسانسور باعث می شود چشم اندازهای طبیعی و شهری با  جلوه ای خاص در معرض دید سرنشینان آسانسور قرار گیرند. این آسانسور به نام آسانسور پانوراما نامیده می شود. در ابتدا از این نوع اسانسور فقط در مراکز تجاری و اداری استفاده می شد اما به علت استقبال زیاد مردم در نقاط مختلف دنیا، پای آسانسور شیشه ای به خانه های مردم هم باز شد و باعث شد معماری و طراحی ساختمانها  نیز متحول شود.

عموما در ساختمانهای پر تردد تجاری و هتل ها به جهت اهمیت بالای  ظاهر ساختمان و جذب بازدید کننده بیشتر در معماری ها از متریال خاص و جذاب استفاده میگردد. موضوع دیزاین ساختمانهای تجاری انقدر مهم و حیاتی میباشد که عموما در طراحی ها از بزرگترین  وبه نامترین طراحان دنیا استفاده میشود. نیاز به آسانسور با طراحی های زیبا همیشه یکی از ابزارهای مهم طراحان ساختمان بوده است به طوری که در خیلی از پروژه ها برای بزرگ جلوه دادن پروژه از کابین هایی از جنس طلا استفاده میکنند.

یکی از سیستم های پرطرفدار و جذاب، سیستم پانوراما میباشد که به خاطر جذابیت وزیبایی خاصی که دارد در تمام جهان مورد استفاده قرار میگیرد معمولا در این نوع از اسانسور از پلتفرم شیشه ای و یا اکسپوز استفاده میشود و بدنه ی شیشه ای کابین جلوه ی خاصی از حرکت آسانسور به نمایش میگذارد. نمای شیشه ای کابین باعث می شود چشم اندازهای طبیعی و شهری، در ارتفاع با جلوه ای خاص در معرض دید سرنشینان آسانسور قرار گیرد.

سیستم پانوراما که آسانسور شیشه ای هم نامیده می شود، با مکانیزم حرکتی مختلف از جمله آسانسور هیدرولیک که مزییت های بسیار بالایی در طراحی لیفت دیزاینر ها دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد.

ساختار ساده و زیبایی این نوع سیستم اثر بخشی بی نظیری  در معدل زیبایی یک سیستم پانوراما ایفا میکند. مطابق مقررات ایمنی، چاه آسانسورهای نما دار با صفحات بزرگ شفاف پوشیده و یا بطور عمده میتوان باز باشدآسانسورهای نصب شده در فضای آزاد در شرایط محیطی غیر عادی که در آن باد شدید، باران، برف یا یخبندان قابل پیش بینی است باید پوشش کامل برای چاه منظور گردد

ارتفاع دیواره ها باید از سطح هر  دسترسی 2.5 متر باشدارتفاع دیواره ها از سمت ورودی آسانسور حد اقل  3.5 متر باشددر پایین ترین طبقه یا زیر آن فضایی برای پرسنل سرویس کار تامین شود به نحوی که بتواند به قسمت های خارجی کابین جهت نظافت یا سرویس دسترسی پیدا نماید و فاصله باز افقی آن بایستی حداقل 45 سانتیمتر باشد.

لذا مشتریان این شرکت می توانند از طریق تماس با کارشناسان فروش جهت ثبت نام اقدام به خرید نمایند ..                               

نگارش:گروه فنی و مهندسی هیدرو فراز پارس

هیدرو فراز پارس مجری آسانسور و بالابرهای هیدرولیک

مطالب مرتبط
    تنظیمات

    یادداشت کاربران
    • user113 []
      1 Like disLike 0
      سلام ما یک مرکز خرید هستیم در کرج این نوع آسانسور رو میتونیم کار کنیم؟
    • user118 []
      1 Like disLike 0
      این نوع آسانسور هم جزء هیدرولیک هست ؟
    • user133 []
      0 Like disLike 0
      میشه داخل ویلا هم کار کرد ؟ از لحاظ زیبایی و تمیزی کار قطعات آسانسور مشخص نیست؟
    • user143 []
      1 Like disLike 0
      این نوع آسانسور در مقابل باران و برف مقاوم هست؟
    • user148 []
      1 Like disLike 0
      میشه کف آسانسور هم شیشه باشه ؟
    • user155 []
      1 Like disLike 0
      سلام یه آسانسور شیشه ای لوکس گرد 6 نفره برای 4 طبقه حدودقیمت میدید؟
    • user163 []
      1 Like disLike 0
      این مدل کششی میشه کار کرد؟
    • user169 []
      1 Like disLike 0
      آسانسور شیشه ای پنوماتیک کار میکنید؟
    • user173 []
      1 Like disLike 0
      سلام نمونه کار آسانسور شیشه ای در کرج داریدکه از نزدیک ببینیم ؟
    • user175 []
      1 Like disLike 0
      نما آپارتمان ما شیشه ای هست و راه پله ها سمت خیابون هست میشه این نوع را در نما نصب کنید؟
    درج یک یادداشت :
    1 + 5 = ?