تعمیرات سیستم هیدرولیک

برای حفظ عملکرد بهینه این وسایل نیاز به تعمیر و نگهداری دوره ای و یا مقطعی می باشد. آسانسور ها چه هیدرولیک باشند یا کششی نیاز مبرم به سرویس های دوره ای و یا تعمیرات مقطعی دارند.

تشخیص خرابی و عیوب آسانسور ها کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و حتما باید توسط متخصصان و تعمیر کاران مجرب انجام شود چرا که تاثیر گذاری قطعات به کار رفته در آسانسور ها به همدیگر تشخیص نوع خرابی را مشکل می کند. مضافا اینکه تعمیرکاران نا وارد نه تنها عیوب را نمی تواند بر طرف کند بلکه باعث مشکلات عدیده تری می شوند و هزینه تعمیر را بالاتر می برند.

 

عمده مشکلات آسانسورهای هیدرولیک از ناحیه جک آن است. روغن ریزی از بارز ترین مشکلات جک آسانسور می باشد. برسی کامل و نقطه به نقطه پیستون برای شناسایی خراش های روی پیستون و همچنین بررسی پکینگ ها و وایر ها هم می تواند به تشخیص علت روغن ریزی کمک کند.

گاهی ممکن است به علت عوامل مختلف نیاز به تعویض جک آسانسور باشد. باید توجه داشت که جک هیدرولیک بسته به اندازه آن بسیار سنگین است و یک تیم حرفه ای تعمیرکار می تواند از پس تعمیر و تعویض آن بر آید.

خراب شدن روغن استفاده شده به علت پایین آمدن چسبندگی آن یا حباب دار شدن روغن از دیگر موارد خرابی آسانسور های هیدرولیکی می باشد. گاهی لازم است برای عملکرد صحیح آسانسور شیر برقی آن بطور دقیق تنظیم شود.

سوختن بوبین های شیر برقی ، سوختن موتور و... هم باعث می شود تازمان راه اندازی مجدد آسانسور ساکنان ساختمان از پله  استفاده کنند.

برخی از خدمات ما :

تعمیر جک

تعمیر پاوریونیت

تعمیر شیر برقی

رفع روغن ریزی جک

تنظیم پاراشوت

نصب مکانیک

تنظیم شیر برقی

سرویسهای دوره ای تعمیر و نگهداری آسانسور توسط سرویسکاران ورزیده انجام می گیرد.فرسایش و یا خرابی قطعات و تجهیزات آسانسور را سریعا شناسایی کرده و مالک آسانسور را در جریان امور قرارداده ونسبت به رفع عیوب و تعویض قطعات مستهلک شده اقدامات لازم صورت می گیرد.

هیدرو فراز پارس مجری آسانسور و بالابرهای هیدرولیک


تنظیمات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
6 + 5 = ?

مقالات و مطالب